Hönor i bur.

I onsdags var det dags för Reklamförbundets vernissage av de nominerade bidragen till Guldägget. 30 meter kö innan vi släpptes in i ett litet showroom för bilar, där vi stod och tuggade snittar och drack champagne ur sugrör tillsammans med 200 andra välklädda branschkollegor. Allt medan vi stirrade på reklamfilmsbidrag utan ljud. Ibland slutade bilderna rulla och en dataskärm dök upp med något felmeddelande.

Det hela kändes väldigt modernt.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s